A rendszer célja, hogy a vásárlók akár 24 órán belül, vagy annál kevesebb idő alatt választ kapjanak a kérdéseikre. A Rossmann a lépéssel munkahelyeket is teremtett, és a technikai hátteret is fejlesztette az elégedett ügyfelek érdekében - adta hírül a cég.
A társaság új online és telefonos ügyfélszolgálatán hét közben már reggel hét és este kilenc között elérhetőek a dolgozók, hétvégén pedig reggel nyolc és délután fél öt között válaszolnak a vásárlók megkereséseire. A már működő modellhez tapasztalt kollégákra volt szükség.
Kapcsolódó
A értékesítésből érkező kollégákkal erősítettük meg az ügyfélszolgálatot, többeknek közülük 20 éves tapasztalata van. A lehetőséget olyan kollégák számára biztosítottuk, akik azon üzletekben dolgoztak vidéken, melyeket korszerűtlenségük miatt kénytelenek voltunk bezárni, de mindenképpen szerettük volna komoly szaktudásuk és Rossmannal közös múltjuk miatt a továbbiakban is megtartani őket - mondta Flórián László ügyvezető.
Az új modellben fizikailag három különböző helyszínen dolgoznak: a kaposvári irodában és az üllői központban home office és irodai munka kombinációjában, Nagykanizsán pedig távmunkában.
Legolvasottabb
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Áramra várnak a CAF-villamosok
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Riasztották a járványügyet: visszatért a rettegett kórság a középkorból a magyarlakta városba
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Jön a következő Gondosóra-kör
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat