Az MVM-csoporthoz tartozó NKM felkészül arra, hogy szakaszosan hamarosan újranyissa ügyfélszolgálati irodáit a szigorú óvintézkedések, szabályok betartásával, erről időben részletes tájékoztatást adnak majd az ügyfeleknek.
Az elmúlt időszakban a társaság online csatornáin jelentősen megnőtt a forgalom. Az ügyfelek előnyben részesítették az online ügyfélszolgálaton, a mobilapplikáción, és a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül történő ügyintézését, a gyors, megbízható készpénzmentes fizetési megoldásokat és a környezetbarát e-számlát - írja az NKM közleményében.
Az NKM bejelentését megelőzően - hétfőn reggel - az E.On jelentette be, hogy újraindítja a leolvasásokat.
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Hideg zuhany az ünnepekre: oda a jólét, a „perverz” megszorításokat pedig mind elszenvedjük
Mínuszban az alkoholbiznisz: háromszor többe kerül, mint amennyit az állam keres rajta
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést