A nyílt közbeszerzés eredményét az ajánlatkérő MNB tette közzé a Közbeszerzési Értesítőben. A kommunikációs kampány csak az MNB által fogyasztóbarát terméknek minősített lakáscélú jelzáloghitelekre terjed ki. A kampány része a stratégia és az egyéb javaslatok összeállítása, továbbá a kreatív tervezés és gyártás, a médiavásárlás és a PR feladatok ellátása is.
A két nyertes az 1,5 milliárdos keret kimerüléséig, vagy legkésőbb 2019 utolsó napjáig köteles ellátni a feladatát.
A Céinfo.hu adatai szerint a Frank Digital Kft. 2014-es alapítású, a jegyzett tőkéje 23 millió forint, a múlt évet 1,3 milliárd forint árbevétellel zárta.
A New Land Media Kft. egy évvel idősebb cég, a jegyzett tőkéje 3 millió forint, a múlt évet pedig 1,5 milliárd forint árbevétellel zárta.
KHF.hu_2015.02.27
Ismerje meg a közbeszerzéseket, keressen a kiírásokban, legyen a nyertesek között!
Legolvasottabb
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Autós támadást terveztek a karácsonyi vásárban, a határon kapcsolták le őket
Izrael elégtételt vett: levadászták az 1200 áldozatot követelő támadás kitervelőjét
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Őrjöngenek a sógorok: elsöprő többség utasítja el Amerika javaslatát
Áder János: Abban biztos vagyok, hogy ez rossz irány Magyarországon
Békecsúcs Berlinben: döntő szakaszába lépett a többoldalú ukrajnai tárgyalás
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”