A száz százalékban magyar vállalat a negyedik legnagyobb energiaital-márka a világpiacon, és egyes országokban piacvezető. Az új gyárban évente 1,2 milliárd alumíniumdobozt állítanak elő, ezzel a cég megnégyszerezi korábbi kapacitását - közölte.
A miniszter szerint most új szakasz következett el a gazdasági növekedésben, mert egyre több magyar közepes és nagyvállalat képes jelentős beruházásokat végrehajtani Magyarországon, és olyan brandeket építenek fel, amelyek megállják a helyüket a világpiacon. Ilyen a Hell Energy Csoport is, amely 2011 óta 21 milliárd forintot fektetett be Magyarországon, és tavaly 70 százalékkal nőtt az árbevétele, idén eddig pedig már 50 százalékkal - magyarázta
Csereklye Barnabás, a Quality Pack Zrt. projektigazgatója arról beszélt, hogy a csoport Magyarország első alumínium italdoboz-gyárát, egy 45 ezer négyzetméteres üzemet hoz létre a hátrányos helyzetű borsodi térségben, Szikszón. A cég három év alatt piacvezető energiaital-gyártó lett Magyarországon, és komoly exportőr is, árbevétele jelentős része exportból származik - mondta.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Megvan az oroszok új háborús célpontja? Fusson, ki merre lát - üzenik a dezertőrök

Nyomás alatt a pedagógusok - Már minden tizedik diákkal gond van

A tanárok és orvosok hamarosan eltűnhetnek – a mesterséges intelligencia veszi át a helyüket?

Az őskáosz megérett: miért fontos a tropára ment M1-M0-csomópont ügye?

Ártatlan turistákat is elvittek az oroszok a frontra, drámai állapotokról vallott két fogoly

Önnek is eltűnt ma egy csomó pénze az állampapír számlájáról? Van rá magyarázat!

Ez sok beteget érint - Változás jön a gyógyszeres dobozokban

Kiderült, mennyit visz haza egy átlagos magyar nettóban

Se Ukrajna, se Nyugat-Balkán: két szék közé zuttyanhat az Európai Unió
