A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő Ferencvárosi Torna Club közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.
A nyertes feladata a Ferencvárosi Torna Club életmód magazinja, a Zöld és Fehér Magazin kiadói, szerkesztői,és egyéb feladatainak az ellátása.
A feladatok a következők:
- cikkek megírása, fotók elkészítése,
- szerkesztés, tördelés, szakértői csapat menedzselése,
- a kiadó részéről terjesztési csatornák integrált működtetése, a tartalmak leghatékonyabb eljuttatására az olvasók felé,
- nyomdai munka közvetítése és menedzselése,
- szállítás,
- projekt menedzsement: a magazinhoz népszerűsítéséhez és ismeretség növeléséhez szükséges promóciós anyagot kitalálása, menedzselése, a kiadó saját csatornáinak bevonásával.
A magazin havi megjelenésű, és minimum 6 ezer példányban adják ki. A közlemény nem tartalmazza azt, hogy a 100 millió forint hány lapszám előállítására szól.
A nyertessel július 15-én kötött szerződést az ajánlatkérő.
A Marquard Media Magyarország Kiadó Kft. a honlaiján magát piacvezető prémium tartalomkészítő és -szolgáltató cégként jelöli. Egy időben ez a svájci tulajdonú cég adta ki a Magyar Hírlapot.
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést
Megbüntetik, aki túlsúlyos, pedig amúgy bevonulhatna katonának