A vízművek közleménye szerint augusztus 1-től a vízszolgáltatással kapcsolatos személyes ügyeik intézése - beleértve a folyamatban lévő ügyeket is -, már csak a központi ügyfélszolgálaton lehetséges a 1138 Budapest, Váci út 182. címen (a 3-as metró vonalán), a Duna Plaza melletti irodaház földszintjén.
A Barázda utca 20.-30. alatti pult eddig a nem csak a XI., hanem a környékbeli kerületeket is kiszolgálta. A gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében a társaság megújult online ügyfélszolgálatát ajánlja a fogyasztók figyelmébe.
Kapcsolódó
A helyszínen egyébként a szolgáltatók közös ügyfélszolgálatot működtetnek: a FŐTÁV, az FKF Zrt., a Díjbeszedő Holding Zrt. és a DHK Zrt. pultjai zavartalanul működnek tovább.
Legolvasottabb
Már kimondhatjuk, egyre biztosabb, itt biztosan lesz hó karácsonykor
Csendben lekapcsolnak: mobilok ezrei válnak használhatatlanná
Remeghetünk 2026 miatt? A kétszámjegyű drágulás éve rúghatja ránk az ajtót jövőre
Útra keltek a fuvarozók: elesett a pálya a több ezresre bővülő tüntetés miatt, Lázár tárcája továbbra is értetlenül áll
Váratlan fordulat történt a Malév-csőd ügyében - milliárdok érkezhetnek
Megszűnik a Comedy Central és még további kilenc tévécsatorna
Ha ezt meglátja Orbán Viktor! Brüsszel még a karácsonyfát is elvinné a Karmelitából
Friss V4-es adatsor – Csehország már célértéken belül, Magyarország még küzd
A fél ország újratervezett, irdatlan mennyiségben mozdultak meg állampapírpénzek