A vízművek közleménye szerint augusztus 1-től a vízszolgáltatással kapcsolatos személyes ügyeik intézése - beleértve a folyamatban lévő ügyeket is -, már csak a központi ügyfélszolgálaton lehetséges a 1138 Budapest, Váci út 182. címen (a 3-as metró vonalán), a Duna Plaza melletti irodaház földszintjén.
A Barázda utca 20.-30. alatti pult eddig a nem csak a XI., hanem a környékbeli kerületeket is kiszolgálta. A gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében a társaság megújult online ügyfélszolgálatát ajánlja a fogyasztók figyelmébe.
Kapcsolódó
A helyszínen egyébként a szolgáltatók közös ügyfélszolgálatot működtetnek: a FŐTÁV, az FKF Zrt., a Díjbeszedő Holding Zrt. és a DHK Zrt. pultjai zavartalanul működnek tovább.
Legolvasottabb
Belepiszkálnak a szabályokba a B-s jogosítványoknál, ágálnak a szakértők
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Gigászi kedvezmények várnak a nyugdíjasokra jövőre, ezt nem mindenki tudja
50 milliós lakás havi 70 ezerből? Mutatjuk a trükköt, amiről alig tud valaki!
Kiakadtak a műszerek: olyan sűrű szmog borítja be a fővárost, hogy szigorú forgalomkorlátozásokhoz nyúltak
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel