A vízművek közleménye szerint augusztus 1-től a vízszolgáltatással kapcsolatos személyes ügyeik intézése - beleértve a folyamatban lévő ügyeket is -, már csak a központi ügyfélszolgálaton lehetséges a 1138 Budapest, Váci út 182. címen (a 3-as metró vonalán), a Duna Plaza melletti irodaház földszintjén.
A Barázda utca 20.-30. alatti pult eddig a nem csak a XI., hanem a környékbeli kerületeket is kiszolgálta. A gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében a társaság megújult online ügyfélszolgálatát ajánlja a fogyasztók figyelmébe.
Kapcsolódó
A helyszínen egyébként a szolgáltatók közös ügyfélszolgálatot működtetnek: a FŐTÁV, az FKF Zrt., a Díjbeszedő Holding Zrt. és a DHK Zrt. pultjai zavartalanul működnek tovább.
Legolvasottabb
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Hiába mentek utcára a fuvarozók, egy tollvonással pontot tett az ügy végére a kormány
Teljesen kicsúszott az irányítás a kezünkből: kontroll nélkül tarol a szuperjárvány, jövőre jöhet a nagy robbanás
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Óriási fordulat: megdöbbentő hírt kapott Orbán Viktor barátja, ez mindent boríthat
Üzenetet küld az állam a betegeknek: új szabály jön az EESZT-ben, ennek sokan nem fognak örülni
Washington lecsapott európai tisztségviselőkre, Brüsszel azonnal visszavágott
Nyugdíjasok figyelem: itt a bejelentés, ekkor kapnak pénzt 2026-ban
Idén sem lett olcsóbb az otthon sütött bejgli, ennyit kóstál most a magyarok slágersüteménye