A Magyar Reklámszövetség közleménye: A kommunikációs iparág szakmai szervezetei a tegnapi nap folyamán közösen fejezték ki egyöntetű elutasításukat a bevezetni kívánt reklámadó tervezetével kapcsolatosan. Az adó ellehetetleníti a magyar médiavállalkozásokat, és remélt költségvetési hatása eltörpül a káros gazdasági hatásai mellett.
A Magyar Reklámszövetség arra kéri a szakmai szervezeteket és a médiavállalatokat, hogy csatlakozzanak a következő parlamenti ülésnap előtti, 2014. június 5-én (nyomtatott sajtó esetén a lehetőségekhez képest 2014. június 6-án) tartandó tiltakozáshoz az adott médiatípus sajátosságaihoz mérten (elsötétítés, fehér/fekete lap behúzása, stb.).
A Magyar Reklámszövetség kutatási adatokkal is alátámasztott álláspontja az, hogy a kommunikációs iparág a nemzetgazdaság motorja. A Reklámszövetség úgy véli, hogy a Kormánynak a nemzetgazdaság fejlesztésére vonatkozó céljai segítésében a kommunikációs iparágat partnerként, és nem egy, a működését veszélyeztető különadó alanyaként szükséges kezelnie, ennek megfelelően ezúton is kéri, hogy a reklámadó tervezetére vonatkozó jogszabályt ne fogadja el az Országgyűlés.
A Kreatív információi szerint a felhíváshoz a két kereskedelmi csatorna már csatlakozott. Csütörtökön este 19.15-től az RTL-hez tartozó összes csatornán és a TV2 csatornáin sem lesz adás 15 percig.
Legolvasottabb
Átalakult a béketerv: Zelenszkij nyolc pontot lefaragott belőle
Súlyos élelmiszerbiztonsági kockázat: felfüggesztettek egy Vas vármegyei édesipari üzemet
Figyelmeztet a nyugdíjszakértő: 280 ezer forint állami támogatást is be lehet gyűjteni még idén
Eladta az államnak a 4iG a műsorszolgáltató vállalatát
Bosszankodhatnak az ügyfelek: totális hálózati káosz a One-nál
Nagy bejelentést tett az államtitkár: így változnak jövőre a családtámogatások
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Jó hírek érkeztek, tovább zakatolhat az OTP
Orbán államtitkára megfejtette, miért férgesek a csokimikulások