Az Alpro az egyre népszerűbb növényi alapú italok és növényi összetevőkből készült élelmiszerek nemzetközi márkája. A hazai piacon növényi italok - például szója-, kókusz- vagy mandulatejek - mellett gyümölcsös termékek, desszertek, illetve főzőkrémek találhatók a kínálatban. De készülnek még termékek mogyoróból, kesudióból, kókuszból, rizsből, zabból és ezek keverékéből.
A cég portfóliója 2017 áprilisában került a Danone Csoporthoz, amikor a cég felvásárolta az amerikai WhiteWave-et, az Alpro anyavállalatát. A Danone célja, hogy az új termékkörök révén még szélesebb választékot kínáljon a kiegyensúlyozott és fenntartható táplálkozás területén, új fogyasztókat is megszólítva ezzel.
Kapcsolódó
Az idei évtől Magyarországon is a Danone forgalmazza majd ezeket a termékeket. A két társaság emellett közölte, hogy olyan egyedi kutatási és termékfejlesztési tudást egyesítenek, mely révén a vállalat fenntarthatóbb opciókat tud kínálni fogyasztóinak valamennyi termékkategóriájában.
Legolvasottabb
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Sokak rémálma válhat valóra: minden jel arra mutat, hogy a legrosszabbra kell készülnünk
Titokzatos karácsonyi csomagok érkeznek a nyugdíjasokhoz: már el is kezdődött a kézbesítés
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Senki sem számított erre: rendkívül agresszív ragadozók jelentek meg a Balatonban
Leteszteltünk 18 szaloncukrot – mutatjuk, melyek idén a legfinomabbak
Megtörtént, amire mindenki várt: nagy bejelentést tett a Revolut
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Kiderült, miért ilyen drágák az élelmiszerek: a számok egy sokkoló valóságra mutatnak rá