Az eladott termékek mennyisége meghaladta az 51 ezer tonnát. A közlemény szerint a takarítószerek között 13 milliárd forintos éves forgalommal továbbra is az általános tisztítók a legkeresettebbek.
A vásárlók által kedvelt takarítószerek közül kiemelték az eldobható háztartási tisztítókendőket, amelyekre a fogyasztók a vizsgált időszakban több mint 2 milliárd forintot költöttek, valamint a portalanításra használt eszközöket, amelyekből a lakosság 99 millió forint értékben vásárolt, így értékük 16 százalékkal emelkedett az egy évvel korábbihoz képest.
Az előző évek tendenciáihoz hasonlóan továbbra is a gyártói márkák dominálnak vásárláskor. A Nielsen 2017-es vásárlói márkapreferenciákat vizsgáló kutatása szerint a takarítószerek vásárlásakor tízből kilencen ragaszkodnak a gyártói márkákhoz. Ez alól kivételt képeznek az elektronikai eszköz tisztítók ahol 80 százalékos a sajátmárkás termékek részesedése, valamint a száraz bútortisztító és az eldobható háztartási tisztítókendők, ezeknél a kategóriáknál ugyanis meghaladja a 60 százalékot a kereskedői márkák piaci részesedése - olvasható a Nielsen közleményében. (Óriási változás készül a magyar boltokban)
Állás.hu - Általános szöveg
Keressen állást vagy keressen munkaerőt egy olyan újgenerációs állásportálon, amely valódi, pontos egyezőség alapján rangsorolja a jelentkezőket - kattintson az allas.hu oldalra!
Legolvasottabb
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Hamarosan kiderül, ki a szerbek titokzatos megmentője
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Csúcson a karácsonyi ajándékroham: ezek a termékek fogynak most a leggyorsabban
Jó hír a családoknak: összevont nyilatkozattal érvényesíthető a kedvezmény
A világhírű grófi család tőzsdére vitte a kastélyait és a szigeteit is
Még nincs vége a Lázár–Strabag-ütközetnek, újabb kemény lépést tett a minisztérium