Nemrég az Aldi, a Lidl és a CBA is bejelentette, hogy néhány kategóriában akár 15-25 százalékos árcsökkentés is jöhet. Ezután a Penny sem akart sokáig hátra maradni az árversenyben:
húsz százalékkal csökkenti a Penny a vaj árát – közölte a kiskereskedelmi lánc magyarországi kommunikációs vezetője.
Kazatsay Eszter elmondása szerint a döntés mögött a beszerzési árak csökkenése áll.
A Pennynél folyamatosan tárgyalunk a beszállítóinkkal a kedvezőbb beszerzési árakért, amit természetesen a vásárlóink felé továbbítunk
– fogalmazott a szóvivő a Világgazdaságnak.
Kazatsay Eszter arról is beszélt, hogy a fogyasztói élelmiszerkosár átalakult: az utóbbi fél évben szemmel látható az eltolódás a saját márkás és az olcsóbb termékek irányába.
Érzékelhető némely termékkategória keresletében a visszaesés is, hiszen a fogyasztónak már-már luxuscikké váltak egyes termékek.
Továbbá az is tapasztalható, hogy szintén jelentősen megnőtt az akciók iránti nyitottság.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Fordulat a használt autóknál: olyan történt, amire évek óta vártunk
Lezárta a kapuit Berlin, kemény döntést hoztak a német hatóságok
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Suttyomban halmozódik fel az olaj, Oroszország lehet a nagy vesztese
Retteghet a Revolut, újabb bank a láthatáron
Utazási rémálom jön karácsonykor, sztrájkok miatt leáll fél Európa