"A nyomja meg a hármas gombot" típusú mondatok többnyire csak egy másik hangüzenethez vezetnek. "A várjon a kezelő jelentkezésére" után legtöbbször csak a zene indul el, amikor pedig ügyintézőhöz kapcsolnak, általában valamilyen olyan adatot, ügyfélazonosítót vagy szerződésszámot kérnek, amivel éppen nem tudunk szolgálni - összegzi az általános rossz tapasztalatokat a portál.
Mindennek elvileg vége
Kapcsolódó
Szeptembertől a fogyasztóvédelmi törvény pontosan meghatározza, hogy a közszolgáltatások esetében öt percen belül el kell kezdődnie az ügyintézésnek, amely magában foglalja a várakozási időt is - hívta fel a figyelmet a Baranovszky György, a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségének elnöke.
A fogyasztóvédelmi törvényben meghatározott kötelezettség nem csak a közszolgáltatásokra, hanem a hírközlési szolgáltatásokra is vonatkozik.
A törvénymódosítás nem csak azt határozza meg, hogy öt percen belül meg kell kezdeni az ügyintézést, hanem azt is előírja, hogy az egyes menüpontra kell tenni a panaszbejelentést.
Legolvasottabb
Most érkezett: katonai drónok támadtak Zelenszkij gépére, áttörték a légtérzárat
Nagyot gyengült a forint
Elengedte a magyar piacot a Revolut
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Ez volt eddig a magyarok kedvence az idén: 55 százalékos pluszban, aki ebbe fektetett
Orbán államtitkára megfejtette, miért férgesek a csokimikulások
Érkezett egy egészségügyi ígéret karácsonyra
Putyin bizalmasa szerint ők nem is az ukránokkal háborúznak
Beindul a szemüvegbiznisz, a Google már mesterséges intelligenciát is épít bele