A kisebb karbantartási munkák mellett 12 évente úgynevezett nagyjavítást kell végezni a Libegőn az utas-, és üzembiztonság maximális megőrzése érdekében - írja az MTI.
A szakemberek átvizsgálják az 1040 méter távolságot és 262 méter szintkülönbséget áthidaló kötélpálya teljes pályaszerkezetét, a működtető berendezéseket, valamint a szállító székeket.
Mindezek mellett ellenőrzik a szerkezeti elemek biztonságos működését is. A vizsgálatok eredményétől függően, szükség szerint cserélik vagy javítják az egyes szerkezeti elemeket.
Legolvasottabb
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Látványos fotók: így áll most az M1-es autópálya újjáépítése
Újraírták a magyar rákstatisztikát, de még mindig szörnyen rosszak az adatok
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van