Jasenszky Nándor hozzátette: továbbra is azon dolgoznak, hogy a vezetőszárakat átfűzzék. Ez folyamatos munka, s jelenleg nem lehet megmondani, hogy a négy heveder átfűzésével mikor végeznek. Optimális helyzetben vasárnap, de az is lehet, hogy egy hét múlva - idézi a szakértőt az MTI.
A kezdet kezdetén ki kellett alakítani egy vezetési pontot, majd fel kellett mérni és össze kellett szedni az együttműködő partnereket. Ez komoly és feszített munka volt - mondta.
Kapcsolódó
Kállai Zoltán, a HSP Hídépítő Speciál Építőipari Kft. hajózási üzletágának vezetője azt mondta: ha alá van hevederezve a Hableány, akkor fél óra, egy óra alatt emelhetik a víz felszínére. Ezután egy hosszabb, elhúzódó folyamat kezdődik. Ha már minden ablak a felszínen lesz, megkezdik a víz kiszivattyúzását, majd eldöntik, milyen módon szállítják el a hajót.
Arra számítanak, hogy a roncs a hordalékkal és a vízzel együtt 60 tonna súlyú lesz.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Itt a fordulat a háborúban? Ötéves tűzszünetről érkezett konkrét ajánlat

Szelfizett a kormányfő a pápa temetéséről, népharag zúdult rá

Régóta várt idő köszönt be az előttünk álló héten, de nem árt közelben tartani az esernyőt

Lehengerlően olcsó elektromos autóval hozakodnak elő, de magunknak kell összerakni

Borzalmas baleset az M1-esnél: mentőhelikopter kellett a helyszínre

Panellakások: Nem is gondolnánk, micsoda rejtett értékekkel bírnak

Ugyanaz az uniós rém fenyegeti a magyar bankokat és a kkv-kat

Tömegbaleset Budapesten: riasztották a tűzoltókat

Nagy Mártonék nem állnak meg: előírnák más termékeknél és boltoknál is az árrésstopot
