A parlament honlapján olvasható őszi adóscsomagban az szerepel, hogy a reklámadó kulcsa 2019. július 1-től 2023. december 31-ig nulla százalék marad. A törvényjavaslatot Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes nyújtotta be.
A Magyar Reklámszövetség kedden azzal kéréssel fordult a kormányhoz, hogy hosszabbítsák meg a reklámadó január 1-jéig tartó felfüggesztését a kialakult gazdasági válság miatt. Azzal érveltek, hogy a reklám- és médiaipar érti, hogy a magyar költségvetés nehéz helyzetben van, de a szakma egyhangú véleménye szerint a reklámadó visszavezetése a gazdasági stabilizáció és a növekedés ellen hatna. Szerintük az adónem a jelenlegi súlyos energiaválsággal terhelt, erősen gyengülő makrogazdasági környezetben megroppanthatja az amúgy is csökkenő teljesítményt felmutató reklámipart.
A kormány a tavaszi bejelentése szerint eredetileg 15 milliárd forint bevételt várt 2023-ra a médiacégek reklámbevételeinek megadóztatásából.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
A világhírű grófi család tőzsdére vitte a kastélyait és a szigeteit is
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Véget vet az EU az orosz gáznak: megszavazták, Magyarország perre megy
Zombihajók, CIA, precíziós csapások – Trump rejtett háborút indított?
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza