A miniszteri rendelet kimondja: "A hitelintézet köteles a családi otthonteremtési kedvezményre, illetve az otthonteremtési kamattámogatásra vonatkozó reklámjaiban, hirdetéseiben a Függelékben meghatározott formai követelményeket, arculati elemeket és jelmondatokat alkalmazni" - idézi a portál.
A függelék alapján a pénzintézeteknek minden hirdetésüket "A magyar reformok működnek!" jelszóval kell megjelentetniük, s szintén előírják, hogy e jelszónak pontosan milyen méretben, milyen színnel, milyen háttérrel kell szerepelnie az ügyfelek tájékoztatása érdekében a bankok által fizetett reklámokban.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Már el is költötte a pénzét máshol a dubaji befektető

Gyerekrablók tartják rettegésben az országot, kitört a pánik

Magyarországon bujkáló ismerős arc tűnik fel a MNB-s kavarásban

Megszűnnek a csekkek és utalványok, minden kifizetés elektronikus lesz

Változik a saját autó birtoklásának szabálya

Elképesztő újítást vetett be a Windows: szó szerint elképesztő

Már zakatol az első Alstom-mozdony

Felborogatják az amerikai termékeket a boltokban, durvul az európai bojkottmozgalom

Döntöttek: a nőket is behívják kötelező katonai szolgálatra
