A tájékoztatás szerint az MKB Bank új digitális alaprendszeréhez kapcsolódó szolgáltatások a következő időszakban lépcsőzetesen épülnek be a pénzintézet napi, operatív működésébe, ezért valószínűsíthető, hogy az ügyfélérdeklődés növekedése miatt a bank kommunikációs csatornái a következő napokban, időlegesen, a megszokottnál nehezebben lesznek használhatók.
Hetényi Márk, az MKB vezérigazgató-helyettese a június 25-én tartott sajtóbeszélgetésen azt mondta, hogy az átállás hosszú távon számos előnnyel jár majd mind a bank, mind az ügyfelei, partnerei, így a vállalatok és a fintech cégek számára is.
Kapcsolódó
A sajtóbeszélgetésen elhangzott, hogy a projektet 2 és fél évvel ezelőtt kezdték, az új rendszert több ezer teszttel vizsgálták. (Az Indotek-csoport vette meg az MKB Bank szanálásakor átvett portfóliót.)
A fotó forrása: Napi.hu/Szabó Dániel
Legolvasottabb
Bokros Lajos megszólalt: támogatja a Tisza-csomagot, megpiszkálná a nyugdíjkorhatárt és az adókat is
Őrületes botrány a Covid-vakcinák körül: iszonyú, végzetes mellékhatásra bukkantak
Megütötték a forintot: egy titkos Orbán-tervről szóló cikk és az árrésstop lehet a háttérben
Betegséglavina zúdult az országra: tömegek dőlnek ki
Érdemes újratervezni a megtakarításokat: 28 százalék adókedvezmény vágható zsebre
Váratlanul lemondott a kormány, sokba került az euró bevezetése
Borzalmas felfedezés a Wagner-csoport bányájában: rengeteg holttestre bukkantak az aranyásók
Magyar Péter belengette: információja van arról, hogy zsarolják a köztársasági elnököt
Orbán Viktor is megszólalt a nagy port kavart amerikai dokumentumról: „Amilyen az adjonisten…”