Youtube-riválissá léphet elő a népszerű közösségi oldal, azáltal, hogy mostantól már nemcsak a korábban megszokott 1 perces, hanem annál jóval hosszabb videókat tölthetnek fel a felhasználók. Eleinte reklámmentesre ígérik az IGTV-t, de idővel valószínűleg jöhetnek a hirdetések is.
Az IGTV önálló appként is elérhető lesz Androidon és iOS-en, de az Instagram részeként is használható. Az Instagram ezzel részben a YouTube-nak állít riválist, de mobilos fókusszal. A videók például álló tájolást kapnak - írja a portál.
Az új funkcióban maradandók lesznek a videók, vagyis a MyStory után már nem üt újabb szeget az Instagram a Snapchat koporsójába. Az Instagram a Facebook tulajdona.
A fotó forrása: Christophe Simon/AFP.
Legolvasottabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Mit szólt ehhez a Karmelita? Egy óra alatt beszakadt a forint, és kiderült valami az „amerikai védőpajzsról”
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Szállásadók nyakán a kés: akár extra milliárdokat fizetnének, ha megmenti őket a kormány
Borult, szürke, ködös, párás: támadnak a bacilusok az ezüstvasárnapi forgatagban