Az együttműködésre azért volt szükség, mert az online csatornákon történő értékesítés volumene évről-évre növekszik.
Az úthasználók 2014-ben az e-matrica és e-útdíj rendszerekben bruttó 21,2 milliárd forint értékben vásároltak ezen a módon (az ematrica.nemzetiutdij.hu oldalon) 2017-ben ez az összeg 49,8 milliárd forint, 2018 első hét hónapjában már 32,9 milliárd forint volt.
A SimplePay gyorsabb fizetési folyamatot, 24 órás ügyfélszolgálati támogatást, mobiltelefonra optimalizált és 14 nyelven elérhető felületet kínál.
További újdonság, hogy az OTP Mobil Kft. egy másodlagos bankkártyás fizetési szolgáltatót is rendelkezésre bocsát, ami a főrendszer átmeneti meghibásodása esetén aktiválódik, így a vásárlók nem tapasztalnak a fizetés során semmilyen problémát.
Ezt már olvasta? Nő a 10 napos matrica ára.
A fotó forrása: Napi.hu/Szabó Dániel.
Legolvasottabb
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kiderült a nagy energiatitok: a rezsicsökkentés valójában egy zsákutca
A Závecz pontos számokkal jött elő, ennyivel nőtt a Fidesz tábora
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat
Óriási kedvezményt kapnak a benzinesek, rég volt ilyen akció
Tüntetéshullám kezdődik: lázadnak a diákok a kormány döntése ellen
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat