A Boeing és az Airbus már korábban kivonult Oroszországból, és azt is bejelentették, hogy ezentúl nem adnak pótalkatrészeket sem. Azóta az orosz légitársaságok kénytelenek voltak sok nemzetközi repülőjáratot törölni, mert attól is tartaniuk kell, hogy külföldi lízingcégek vagy bankok lefoglalják a gépeket.
Kína korábban már megtagadta, hogy alkatrészeket biztosítson az orosz légitársaságoknak, viszont Moszkva lehet, hogy a kínaiak segítsége nélkül is megoldást talál a problémára. A kereskedelmi minisztérium adatai szerint Oroszország repülőgép-állományának több mint a fele külföldön van bejegyezve, és azt is meg lehetne oldani, hogy úgy vegyenek orosz nyilvántartásba repülőket, hogy közben benne maradnak a nemzetközi rendszerben is, így meg tudnák kerülni a szankciókat.
A háborúval kapcsolatos híreket itt olvashatja.
Kövesse az Economx.hu-t!
Értesüljön időben a legfontosabb gazdasági és pénzügyi hírekről! Kövessen minket Facebookon, Instagramon vagy iratkozzon fel Google News és YouTube-csatornánkra!
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Halálos áldozatok tömkelegére kell számítani Európában a közeli jövőben

Egy méltatlanul lesajnált magyar nagyváros lenyűgözte a külföldi utazásszervezőket

Itt az olcsó B kategóriás jogosítvány, de sokan csak féljogsinak tartják

Most jól figyeljen: lehet, hogy már ön is nyugdíjba mehetne

A magyar szörnyeteggyár több mint 110 millió eurót transzformált össze

Magyaros online puzzle hódít a neten, próbálja ki ön is!

Egy miami luxusvilla árába kerül ez az orvosság, de tényleg életet ment

Durva nemet mondtak a németek ezekre az autókra, alig látni belőlük az utakon

Váratlan helyről kap folyamatos muníciót a forint
