A hatóság megállapította, hogy a légitársaság minden egymillió utasára 811 olyan panasz jut az Egyesült Királyságban, amelyet a Wizz Air nem old meg, és ezért a panaszosnak független szervekhez kell fordulniuk, ha azt akarják, hogy megoldást kapjanak a problémájukra.
Ez a szám még a második legrosszabb statisztikával rendelkező Royal Brunei Airlinest is messze felülmúlja, amelynél 555 panaszt kell független hatósághoz vinni egymillió utasonként.
- olvasható a portálon.
Ezen az egy társaságon kívül viszont mindenki másnak kevesebb mint fele annyi ilyen ügye van:
- az EasyJetnek 245,
- a Ryanairnek 235,
- a British Airwaysnek pedig 166, ugyancsak egymillió utasra vetítve.
"Világossá tettük a Wizz Air számára, hogy a viselkedésük elfogadhatatlan, és elvárjuk, hogy a lejárt határidejű panaszokat még karácsony előtt rendezzék" - mondta Anna Bowles, a CAA egyik vezetője.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Újabb szigor jön az egészségügyben

Ijesztő dolgot találtak a Covid-oltásokban, a szomszédban már nem kérnek belőle

Trump többször feltette a kérdést Orbánnak: „Viktor, mikor léptek már ki az Európai Unióból?”

Nem fogja elhinni, hogy kiknek adta Ferenc pápa az utolsó vagyonát

Kamatugrás: közel 8 százalékra vált az egyik legnépszerűbb állampapír

Nem maradt választásunk: elbuktuk az eurószázmilliókat

Meglódulhat a kitermelés: júniusban már úszhatunk az olajban

Ausztriának befellegzik, jön a recesszió

Sírba viszik a titkokat, Faraday-kalitka lesz a Sixtus-kápolnában
