A hatóság megállapította, hogy a légitársaság minden egymillió utasára 811 olyan panasz jut az Egyesült Királyságban, amelyet a Wizz Air nem old meg, és ezért a panaszosnak független szervekhez kell fordulniuk, ha azt akarják, hogy megoldást kapjanak a problémájukra.
Ez a szám még a második legrosszabb statisztikával rendelkező Royal Brunei Airlinest is messze felülmúlja, amelynél 555 panaszt kell független hatósághoz vinni egymillió utasonként.
- olvasható a portálon.
Ezen az egy társaságon kívül viszont mindenki másnak kevesebb mint fele annyi ilyen ügye van:
- az EasyJetnek 245,
- a Ryanairnek 235,
- a British Airwaysnek pedig 166, ugyancsak egymillió utasra vetítve.
"Világossá tettük a Wizz Air számára, hogy a viselkedésük elfogadhatatlan, és elvárjuk, hogy a lejárt határidejű panaszokat még karácsony előtt rendezzék" - mondta Anna Bowles, a CAA egyik vezetője.
Legolvasottabb
Kiakadtak a műszerek: olyan sűrű szmog borítja be a fővárost, hogy szigorú forgalomkorlátozásokhoz nyúltak
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Kiakadt a szakszervezet: ezüstvasárnap is tömeg van a boltokban, a láncok mégis támadnak
Trump nem várt helyről kapott hadüzenetet, de a magyar kormány is aggódhat
Nem érdemes rizikózni: eleshet a nyugdíjától, aki erre nem figyel
Izrael elégtételt vett: levadászták az 1200 áldozatot követelő támadás kitervelőjét
50 milliós lakás havi 70 ezerből? Mutatjuk a trükköt, amiről alig tud valaki!
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után