A Jefferies Equity Research piaci elemzői szerint a Heineken - amely olyan sörmárkákat birtokol, mint az Amstel, a Fosters és a Birra Morretti - július-augusztus között 7,6 százalékkal meghaladta az értékesítési várakozásokat, és 7,6, illetve 24,3 százalékkal több nyereséget ért el, mint az előző év azonos időszakában.
Bár a vállalat elismeri, hogy a megélhetési költségek szorítása miatt fennáll a fogyasztói költések visszaesésének kockázata, a nyár a jelentések szerint nagyon nyereséges szezon volt az európai kocsmák és éttermek számára - írja a Grocery Gazette. A Jefferies arra számít, hogy ez a növekedés a novemberben kezdődő FIFA világbajnokság miatt télen is folytatódik.
A piaci elemzők azt is elmondták, hogy a Heineken "egy többéves átalakulás korai szakaszában van", és a Heineken potenciális jövedelemtermelő erejének nagyobb mértékű növekedésére számítanak. A Jefferies szóvivője szerint „számunkra a fellendülésen túl még meggyőzőbb, hogy a Heineken egy többéves költségtudatossági út elején lévő vállalat.
Legolvasottabb
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Nehéz helyzet elé került az Audi Hungaria, fájdalmas lépések jöhetnek
Hamarosan benyújtják a számlát: mindannyian fizetni fogunk
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Tömegmészárlást terveztek a karácsonyi vásáron, az Iszlám Állam áll a háttérben
Fordulat a használt autóknál: olyan történt, amire évek óta vártunk