A Jefferies Equity Research piaci elemzői szerint a Heineken - amely olyan sörmárkákat birtokol, mint az Amstel, a Fosters és a Birra Morretti - július-augusztus között 7,6 százalékkal meghaladta az értékesítési várakozásokat, és 7,6, illetve 24,3 százalékkal több nyereséget ért el, mint az előző év azonos időszakában.
Bár a vállalat elismeri, hogy a megélhetési költségek szorítása miatt fennáll a fogyasztói költések visszaesésének kockázata, a nyár a jelentések szerint nagyon nyereséges szezon volt az európai kocsmák és éttermek számára - írja a Grocery Gazette. A Jefferies arra számít, hogy ez a növekedés a novemberben kezdődő FIFA világbajnokság miatt télen is folytatódik.
A piaci elemzők azt is elmondták, hogy a Heineken "egy többéves átalakulás korai szakaszában van", és a Heineken potenciális jövedelemtermelő erejének nagyobb mértékű növekedésére számítanak. A Jefferies szóvivője szerint „számunkra a fellendülésen túl még meggyőzőbb, hogy a Heineken egy többéves költségtudatossági út elején lévő vállalat.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Ide költözik az új pápa: tíz szoba, orvosi lakosztály, függőkert és magánkápolna várja

Új lakhelyet választ XIV. Leó pápa

Központi banki leállás történt: nem érkeztek meg a nyugdíjak?

Pusztító parazita terjed Európában: átszúrja a bőrt, és megtámadja a létfontosságú szerveket

Ebből az autóból a magyarok vásárolnának legszívesebben

Mégis mi lesz itt nyáron? Katlanná válik Magyarország

Csodaautóval furikázik Macron, csak neki van ilyen az egész világon

Felbukkant a veszélyes pók Magyarországon: bénulást okozhat a vele való találkozás

Tízezreket fizethet, ha rajtakapják, hogy agyoncsapja ezt a darazsat
