Sorra nyitja a miniáruházakat, valamint az úgynevezett pop-up store-okat a nagyvárosok centrumában az IKEA. Legutóbb Zürich belvárosában debütált egy ilyen üzlet, de a 2015-ös piaci irányváltás óta már van hasonló egységük az Egyesült Királyság, Kanada, Norvégia, Olaszország, Japán, és Kína nagyvárosaiban is - írta a portál.
Az IKEA hosszú távú célkitűzése, hogy közelebb kerüljön vásárlóihoz, hogy azok úgy és ott vásárolhassanak, ahogyan éppen igényük van - reagálta a Pénzcentrum megkeresésére az IKEA Magyarország. Ezzel együtt Magyarországon egyelőre a soroksári áruházra, valamint az online szolgáltatások fejlesztésére és a vásárlói igények kielégítésre fókuszálnak.
A svéd központú bútorlánc arra is kitért, hogy a cseh-magyar-szlovák régióban az IKEA szeretne létrehozni egy hasonló megoldást a jövőben, a projekt egyelőre az előkészítés fázisában van. További részletek itt.
A harmadik magyarországi Ikea, amely a közép-európai régió egyik legnagyobb áruháza; 2017. június közepén nyílt meg. A soroksári áruház több mint 30 ezer négyzetméteres, lényegében másfélszer akkora, mint a budaörsi vagy az Örs vezér téri egység.
Címlapkép forrása: Napi.hu/Csernátony Csaba
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Éjszakai riadó a NATO-határon: orosz gépek emelkedtek a levegőbe, ez okozta a pánikot
Amerika és Ukrajna bekeményített: felszólították Putyint, hogy végre lépjen a béke ügyében
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Nincstelenül halt meg az egyik leggazdagabb magyar
Árpád fejedelem útja: 88 km/h-s gyorshajtót is rögzítettek a traffiboxok