A 2000-es évek "Baguette-táskája" inspirálta a KFC-t abban, hogy megalkossa első táskáját, amelyet kifejezetten a Twister-szendvicseik melegen tartására alkottak meg.
A gyorsétteremlánc szerint a 198 font (nagyjából 90 ezer forint) értékű terméket az iróniát kedvelő divatrajongók figyelmébe ajánlják, amely egyúttal jótékony célt is szolgál - írja a Guardian.

A bőr kézitáskában kényelmesen elfér egy Twister Wrap is, ezért a Baguette és a Wrap kereszteződéséből jött létre a KFC "Wrapuette" táskája - magyarázta a vállalat.
A termék a vállalat online felületén korlátozott számban érhető el, a táskákból származó bevételt a KFC Alapítványt illeti meg, amely olyan nonprofit szervezeteket támogat, amely az Egyesült Királyságban élő fiatalok pályakezdését támogatja.
Az olasz bőrből készült táskák egyébként extrán béleltek is, hogy melegen tartsák a Wrapeket. A termék annyira népszerű, hogy az érdeklődőknek várólistára kell feliratkozniuk - írja a portál.
Gazdasági hírek azonnal,
egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Több mint 8000 milliárd forintot buktunk el 3 év alatt, a miniszternek elege van a fenyegetettségből

Váratlan fordulat, nem lövik ki a magyar űrhajóst

A műholdképek már a neten, elmarad a kormányinfó – Orbán Viktor ma lép az ügyben

Kivan a hazai közéletre? Olyan botrány van a szomszédban, hogy a magyarok kispályások

Egy egy kormányintézkedés még édes kevés lesz, hogy ezt a kegyetlen zuhanást megállítsuk

Brutális az eddigi mérleg: íme az oroszok háborús veszteséglistája

Hiába a küzdelem: elúszott a pulykapénz és a nyugdíjasok juttatása is a patinás magyar vállalatnál

Újra lövöldözés jöhet a magyar-szerb határon

Csányi Péter megszólalt a hitelekről, fordulat jöhet?
