Nem mindennapi ajánlattal rukkolt elő a Burger King Thaiföldön: egy olyan hamburgerrel, amelyben nincs hús, helyette azonban elképesztő mennyiségű a sajt benne.

A gyorsétteremlánc thaiföldi üzemeltetője a héten bevezetett terméket mindezek után az „igazi sajtburgernek” nevezte, amely akár húsz szelet sajttal is meg lehet töltve.

A termék vasárnap jelent meg a thaiföldi étlapokon, a szokásos 380 baht-os (10,9 dollár) árhoz képest alacsonyabb, 109 thai baht-os (3,1 dollár) áron.

Az igazán sajtos burger azt követően valóságos futótűzként terjedt el a közösségi médiában, számos felhasználó posztolt videókat arról például a TikTok-on, hogy megkóstolta az új szendvicset.

Ez nem vicc. Ez a valóság

– ezt maga a Burger King tette közzé az innovatív burgerről a közösségi médiában.

A szupersajtos szendvics pedig máris akkora népszerűségnek örvend, hogy az egyik bangkoki Burger King üzletben le kellett állítani a burgerek kiszállítását, hogy az újfajta szendvicsből maradjon a boltba betérő vásárlóknak is.

Az eddigi vevői visszajelzések alapján a szendvics elképesztően tömény, és hihetetlenül intenzív. Volt, aki a felét sem bírta megenni.

A Burger King étteremlánc tulajdonosa Thaiföldön egy helyi vendéglátóipari csoport, a Minor International, amely Ázsia legnagyobb étterem tulajdonos vállalata.

(Via CNN)