Ezeknek az autóknak speciális technológiára van szükségük az átálláshoz, nem pedig szokványos akkumulátorokra - mondta Roberto Cingolani, az ökológiai átállásért felelős miniszter, aki szerint Olaszország önellátó szeretne lenni az akkumulátor-gyártás terén.
A nyáron derült ki, hogy az az Európai Bizottság a 2035 után értékesített járművekre vonatkozó nulla kibocsátási célérték meghatározását mérlegeli.
A luxusautók gyártói azért vannak nehéz helyzetben ezzel a határidővel, mert ők nagyon kis mennyiségben adnak el autókat vagyis nem rendelkeznek azzal a méretgazdaságossági előnnyel, mint más gyártók. A Ferrari tavaly 9 100, a Lamborghini 7 400 kocsit adott el - olvasható a portálon.
A Ferrari még mindig nem gyárt teljesen elektromos járművet, az elsőt meg csak 2025-ben tervezik bemutatni. Ezzel szemben a Porsche már 2019-ben piacra lépett a Taycannal. A Ferrari egyébként első SUV-jának bemutatásával is vár, miközben az olyan vetélytársak, mint a Lamborgnin, vagy a Bentley már túl vannak ezen.
Legolvasottabb
Összeomlott az egyik futárszolgálat a karácsonyi rohamban, forrnak az indulatok
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Retteghet a Revolut, újabb bank a láthatáron
Fordulat a használt autóknál: olyan történt, amire évek óta vártunk
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Úszó vb: a kormányzat úgy újítaná fel a Duna Arénát, hogy a szervezők nem akarják használni