Az a légitársaság, amelyik nem válaszol időben a fogyasztóvédelmi vizsgálatot folytató kormányhivatal megkeresésére, egymillió forintos eljárási bírságra biztosan számíthat - mondta György István, Budapest Főváros kormánymegbízottja a műsorban a portál cikke szerint.
A kommunikáció hiánya csak ront a helyzetén a cég, mert ha nem működik együtt, magasabb bírságra is számíthat. Ez akár több százmillió forint is lehet - mondta György István, megjegyezve, hogy a hallgatásba burkolózó vállalatnak nincs magyar nyelvű ügyfélszolgálata. Ebből kiindulva, az Index arra következtetésre jutott, hogy ez a légitársaság a Ryanair lehet.
Kapcsolódó
Fotó: Ryanair
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Szijjártó nekiment a „nemzetközi pénzvilágnak”, Magyar Péter azonnal visszavágott
Amerika és Ukrajna bekeményített: felszólították Putyint, hogy végre lépjen a béke ügyében
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Orbán Viktor: a „hol a lóvé"- kérdés túlmutat a Nemzeti Bankon
Éjszakai riadó a NATO-határon: orosz gépek emelkedtek a levegőbe, ez okozta a pánikot
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik