A kombik piaca már most sem mondható stabilnak, és a villanyautókra való átállás közepette kockázatos lenne bizonytalan modellváltozatokba fektetni, főleg, hogy az elektromos fejlesztések jelenleg önmagukban is borzasztó költségesek - írja a Totalcar Markus Schäfer, a Mercedes operatív működéséért felelős vezetője Autocarnak adott interjúját idézve.
Schäfer nyilatkozata összhangban van Gorden Wagener, a cég formatervezési vezetőjének múlt heti nyilatkozatával. amelyben az új EQ modellek sajátos formáját indokolta meg: a padlóba épített akkupakkal egyszerűen nem néz ki jól a hagyományos szedán forma, ugyanez valószínűleg a kombik esetében is hátráltató tényező, mivel a magasított kombi tulajdonképpen egyenlő az SUV-vel. Két külön járművet hasonló céllal és formával - redundáns lévén - senki nem fog gyártani.
Kapcsolódó
A kombik ellen szól, hogy a puttonyos forma főleg Európában népszerű, míg az SUV-k globálisan uralják az eladásokat, egyetlen piacért pedig nem éri meg eurómilliárdokért fejlesztett modellváltozatokat a kínálatban tartani.
Legolvasottabb
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Látványos fotók: így áll most az M1-es autópálya újjáépítése
Újraírták a magyar rákstatisztikát, de még mindig szörnyen rosszak az adatok
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Az idősek nem kérnek a nyugdíjadóból, de az árrésstopnak örülnek