A Deutsche Bahn, a Deutsche Bank és a Siemens konzorciuma 2,7 milliárd euróval vesz részt az összesen több mint 15 milliárd eurós projekt finanszírozásában. Az összeg előteremtéséről már folynak a tárgyalások a konzorcium tagjai, az Euler Hermes hitelbiztosító, valamint a kereskedelmi bankok között. A német vállalatok 800 millió euró közvetlen tőkebefektetésre is ígéretet tettek.
A 700 kilométeres vasúti pálya építésében kínai vállalatok is milliárdos összegekkel vesznek részt. Az akár 400 kilométer/óra sebességet is elérő szerelvényekkel az új vasúti pálya 14 óráról 3,5 órára csökkenti az utazási időt Moszkva és Tatárföld fővárosa között.
Legolvasottabb
Újabb véres támadás: mecsetben robbantottak, sok az áldozat
Orosz tengeralattjáró a Szicíliai-szorosban: olasz kémrepülőgép figyeli a Krasznadart
Leállították a karácsonykor eltűnt úszók keresését
Karácsonyi sokk: elvitték az orbitális nagyságú főnyereményt
Brit fegyverboom: Norvégia és Törökország vásárlása mindent vitt
Őrületes autókrach: a Toyota, a Nissan és a Honda számai is fájóan megcsappantak
Sorra érkeznek a panaszok, teljes a káosz: eltűnnek a csomagok, a pénz sem kerül vissza
Túl messzire mentünk Moszkvában? 2025 után már nem biztos, hogy van visszaút
Nem várt fordulat, ilyen időjárással zárhatjuk az óévet