Bár márkaneve az elmúlt egy évben meglehetősen előnytelenné vált, a Corona sör fogyasztásán nem látszott meg, hogy a britek az idei év nagy részében kénytelenek voltak lemondani kedvenc pubjaik felkereséséről - derül ki a The Grocer internetes portál cikkéből. Amikor év közben kiderült, hogy a sörfőzők a vendéglői megrendelések miatt leállnak, sokan úgy gondolták 2020 nagy buktát hoz a söröknek.
Nem így lett. A Corona láger, a világ legértékesebb sörmárkája kitűnő évet zár, eladási értékben 68 millió fonttal 237 millió fontra nőttek szeptember elejéig. És úgy tűnik, nem ez az egyetlen sörfajta, sőt szeszesital-fajta, amely jól vészeli át a vendéglátás mélyrepülését. A Stella 105 millió fonttal, a San Miguel 92 millió fonttal, a Birra Moretti 66 millió fonttal növelte eladásait.
A lágerek összesen 800 millióval erősödtek. Eközben a borok, az égetett szeszes italok és a fogyasztásra kész italok forgalma összesen 1,355 millió fonttal nőtt. Eközben volt egy vesztese is a koronavírus-járványnak, mégpedig a pezsgő, amelynek forgalma 3,5 százalékkal csökkent. 2020-ban. A magyarázat: elmaradtak a családi és más ünnepségek, amelyek elmaradhatatlan itala a pezsgő.
Legolvasottabb
Most érkezett: katonai drónok támadtak Zelenszkij gépére, áttörték a légtérzárat
Nagyot gyengült a forint
Elengedte a magyar piacot a Revolut
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Ez volt eddig a magyarok kedvence az idén: 55 százalékos pluszban, aki ebbe fektetett
Orbán államtitkára megfejtette, miért férgesek a csokimikulások
Érkezett egy egészségügyi ígéret karácsonyra
Putyin bizalmasa szerint ők nem is az ukránokkal háborúznak
Beindul a szemüvegbiznisz, a Google már mesterséges intelligenciát is épít bele