A kínai okostelefon-piacon 25 százalékra növelte részesedését az amerikai Apple cég októberben az iPhone 14 erőteljes eladásainak köszönhetően, azaz októberben minden negyedik Kínában eladott készülék iPhone volt - áll a Counterpoint Research piackutató cég honlapjára pénteken felkerült jelentésben.
Varun Mishra, a Counterpoint vezető elemzője szerint az adatok azt sugallják, hogy a kínai fogyasztók hajlandóak többet fizetni azért, hogy több funkcióval rendelkező okostelefont kapjanak, mint a hagyományos iPhone 14. Eközben Kínában októberben 15 százalékkal csökkentek az okostelefon eladások éves összevetésben. Az Apple esetében viszont csak 4 százalékos csökkenést regisztráltak.
#Apple defied China's market trends and reached its highest ever monthly market share. One in every four devices sold in #China during October 2022 was an #iPhone!
— Counterpoint (@CounterPointTR) December 1, 2022
Full blog here: https://t.co/gDarpCUk9U@varun_m01 @apple #Smartphones #technology pic.twitter.com/pkyM1TDJQD
Legolvasottabb
Még két orvos sincs, aki állná a sarat a Szent Imre Kórház sürgősségi osztályán
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után
Itthon támadják, Ausztráliában viszont épp átveszik Nagy Mártonék ötletét