A kínai okostelefon-piacon 25 százalékra növelte részesedését az amerikai Apple cég októberben az iPhone 14 erőteljes eladásainak köszönhetően, azaz októberben minden negyedik Kínában eladott készülék iPhone volt - áll a Counterpoint Research piackutató cég honlapjára pénteken felkerült jelentésben.
Varun Mishra, a Counterpoint vezető elemzője szerint az adatok azt sugallják, hogy a kínai fogyasztók hajlandóak többet fizetni azért, hogy több funkcióval rendelkező okostelefont kapjanak, mint a hagyományos iPhone 14. Eközben Kínában októberben 15 százalékkal csökkentek az okostelefon eladások éves összevetésben. Az Apple esetében viszont csak 4 százalékos csökkenést regisztráltak.
#Apple defied China's market trends and reached its highest ever monthly market share. One in every four devices sold in #China during October 2022 was an #iPhone!
— Counterpoint (@CounterPointTR) December 1, 2022
Full blog here: https://t.co/gDarpCUk9U@varun_m01 @apple #Smartphones #technology pic.twitter.com/pkyM1TDJQD
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Halálos áldozatok tömkelegére kell számítani Európában a közeli jövőben

Németország hamarosan háborúban állhat Oroszországgal, a történelem dadogni kezdett

Itt az olcsó B kategóriás jogosítvány, de sokan csak féljogsinak tartják

Súlyos betegség sújtja a gyerekeket a Dunántúlon, a szülők sincsenek biztonságban

Egy sosem látott százmillió forintos lombkoronasétány misztikus történetét meséljük el

Most jól figyeljen: lehet, hogy már ön is nyugdíjba mehetne

Egy méltatlanul lesajnált magyar nagyváros lenyűgözte a külföldi utazásszervezőket

Végre strand nyílik a Duna-parton

Durva nemet mondtak a németek ezekre az autókra, alig látni belőlük az utakon
