A NKM Nemzeti Közművek Zrt. szerdai tájékoztatása szerint a cégcsoport öt cégének eddig elkülönülten működő ügyfélkapcsolati tevékenységét fogják egységesíteni 4,2 millió ügyfelük számára. Az új társaságba szervezik az ügyfélkapcsolati feladatokat, például a személyes- és telefonos ügyfélkezelést, a számlázást, a követeléskezelést vagy a panaszkezelést.
Ezzel megteremtik az alapjait annak, hogy az ügyintézés egy ügyfélkapcsolaton keresztül történhessen, a közműfajtától függetlenül egységes folyamatokkal. Így az ügyfelek számára gyors, gördülékeny, magas szintű szolgáltatást nyújtanak, miközben a cégcsoport belső folyamatai az optimális erőforrások felhasználásával hatékonyabbak lesznek. (Már van napelem szolgáltatása is a Nemzeti Közműveknek.)
Kapcsolódó
A cég ügyfelei tavaly június óta egy helyen intézhetik áram- és gázszolgáltatási ügyeiket országszerte.
A kép forrása: Pixabay.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Döntött a Fitch Magyarországról: nincsenek jó hírek
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Nincstelenül halt meg az egyik leggazdagabb magyar
Bezár a könyvbazár: nem lesz nyitva a Libri ettől a naptól
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem