A koronavírus gazdaságra gyakorolt hatása, hogy drasztikusan visszafogja a fogyasztást, ami munkahelyek megszűnéséhez vezet. A Cofidis a bizonytalan időszak ellenére úgy döntött, hogy nem halasztja el a tervezett megnyitást. Ennek fő mozgatórugója, hogy a jelenleg fennálló helyzetben a kommunikáció és az ügyintézés legbiztonságosabb módja a digitális csatornák használata lett, a vállalatnak pedig ezen a téren nagy tapasztalata van - írta a vállalat a közleményében.
A cégvezetés a budapesti közel 150 fős központi ügyfélszolgálat megerősítéseként tekint a nyíregyházi irodára, mind a létszámot, mind a szakképzettséget és tudásmegosztást tekintve, így a Cofidis ügyfeleinek kérdéseit áprilistól egy bővített létszámú ügyfélszolgálati csapat fogadja majd. Éppen ezért a kiszolgálás időbeli felgyorsulásával és az ügyfélelégedettség, a digitális ügyfélélmény növekedésével számol a vállalat a jövőben. A nyíregyházi munkatársak is az ügyfelek teljeskörű kiszolgálását végzik emailes és telefonos csatornákon.
Április 2-án 29 új ügyfélszolgálati munkatárs kezdte meg munkáját a nyíregyházi Korzó Bevásárlóközpontban kialakított irodatérben - írták a közleményben.
Legolvasottabb
Rendezést sürgetnek, így vágnák rendbe a nyugdíjakat
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Szijjártó Péter kiállt Gáspár Evelin mellett: Ha máshova jelentkezik, ünnepelték volna
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Váratlan bejelentést tettek a meteorológusok a fehér karácsonyról
A világhírű grófi család tőzsdére vitte a kastélyait és a szigeteit is
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Érdekes fordulatok jöhetnek a nyugdíjaknál: erről jobb, ha mindenki tud
Karácsony előtt jött a hideg zuhany, több mint száz dolgozót küldenek el