A közbeszerzési felhívást a Nemzeti Kommunikációs Hivatal, mint ajánlatkérő jelentette meg az uniós közbeszerzési közlönyben.
A kutatást az európai uniós társfinanszírozású Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Programból (GINOP) állják.
Kapcsolódó
A feladat a következő részekből áll (zárójelben a minta nagysága):
- belföldi márka stratégia kutatás (3000 fős),
- belföldi kampány teszt és utómérés (500),
- külföldi kampány teszt és utómérés (500) a következő országokban: Ausztria, Csehország, Egyesült Királyság, Lengyelország, Németország, Oroszország, Románia, Franciaország, Hollandia, USA,
- utazás-szervezés és szállás kutatás (1500),
- bor és gasztronómiai kutatás (2000),
- attrakciók ügyfélelégedettség mérése (3000),
- fesztivál és rendezvény kutatás (3000),
- kis és közepes vállalkozások igényfelmérése (mélyinterjú 60 perces, 10 db).
A kutatást szeptember első napján kell elkezdeni és jövő március végéig kell befejezni.
Ajánlatot az a vállalkozás tehet, amelynek az elmúlt három lezárt üzleti év közül az adózott eredménye legfeljebb egy évben volt negatív, vagy nulla, illetve a piac,- és/vagy közvélemény kutatási szolgáltatásokból származó nettó árbevétele elérte a 400 millió forintot. Az ajánlattételi határidő augusztus 17.
Legolvasottabb
Óriási zuhanás a kutakon, ekkor érdemes tankolni
Megjött a döntés: ez történik csütörtöktől az üzemanyagárakkal
Bele ne főzze semmibe, inkább vigye vissza!
Jöhet az ónos eső: ezekben a vármegyében nem árt vigyázni
Már a Bitcoin bezuhanásáért is a kínaiak a felelősek?
Pénzes boríték helyett keserű szájíz: sok a dühös munkavállaló
Zombihajók, CIA, precíziós csapások – Trump rejtett háborút indított?
A világhírű grófi család tőzsdére vitte a kastélyait és a szigeteit is
Orbán Viktor nem akar kártérítési rendszert, hiába a rémisztő botrány a Covid-vakcinák mellékhatási körül