A közlemény szerint a hatóság hetvenhat televízió műsorkínálatát vizsgálta, ahol 2322 féle új hirdetést mintegy 3 millió alkalommal ismételtek.
Az újonnan közzétett reklámok a teljes reklámmennyiségnek több mint a felét - 51,9 százalékát - tették ki, amely szinte megegyezik a tavalyi időszak 52,2 százalékával.
A legtöbb új reklámot továbbra is az általános szórakoztató csatornákon - ilyen többek között a Viasat 3, a Cool TV, a Comedy Central vagy az AXN - láthatták a nézők.
Az új kampányokban a piaci szektorok közül a kereskedelem vezetett 39,3 százalékkal - ez a részesedés 5,6 százalékkal magasabb, mint tavaly -, ezen belül a reklámok harmada élelmiszereket népszerűsített.
A szektorok közül a második helyre kerültek a gyógyhatású készítmények 12,1 százalékkal, újból megelőzve a szabadidőszektort, amely tavalyhoz képest visszaesett (8,4 százalékról 5,9 százalékra).
A hangsúlyozottan hazai származású terméket, szolgáltatást népszerűsítő reklámszpotok aránya bár továbbra is rendkívül alacsony, a tavalyi azonos időszakhoz képest jelentősen emelkedett (3,4-ről 4,9 százalékra) - írták.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van
Megszólalt a csengő, eljött a nagy mérföldkő az MBH Bank életében
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Pontosan ennyi nap szabadsággal számolhatunk 2026-ban
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött