A magyar nézők 86 százaléka fizet elő kábeles vagy műholdas adások vételére, Európában átlagosan 65, világszerte pedig 72 százalék.
A válaszadó magyarok csupán 3 százaléka fizet online video on demand (vod) szolgáltatóknak, amelyektől igény szerinti videó és hanganyagokat lehet letölteni. Az átlag Európában 11, míg a hatvanegy vizsgált országban globálisan 26 százalék, a rangsort pedig Észak-Amerika és Ázsia-Óceánia vezeti 35, illetve 32 százalékos aránnyal.
A több mint 30 ezer megkérdezett internethasználó többsége, 68 százaléka nem tervezi lemondani a hagyományos műsorvételt, azzal a céllal, hogy csak online szolgáltatást vegyen igénybe, 32 százalék viszont megszüntetné a kábeles vagy műholdas kapcsolatát. Magyarországon a válaszadók 84 százaléka szándékozik hagyományos szolgáltatójánál maradni, az európai átlag pedig 83 százalék.
A Nielsen szerint a legtöbb néző számára az online és hagyományos szolgáltatások nem zárják ki, hanem kiegészítik egymást.
Legolvasottabb
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Megígérte, és be is tartotta, kegyetlen bosszút állt Donald Trump
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Reklámozni kell a sírhelyeket, annyira nem kell senkinek
Ne csodálkozzon, ha dugóban áll, megteltek az autópályák
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Kinyílt az Epstein-mappa, sokan akarnak most a föld alá bújni
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze