Az elmúlt két évben elkezdett stratégiai fejlesztéseink kiemelkedő eredményeket hoztak Észak-Amerikában - mondta Drajkó László, a Graphisoft amerikai piacokon történő értékesítéséért felelős alelnöke. A fejlesztési terv következő területe Közép- és Dél-Amerika, ahol hasonló bővülést és eredményesség-növekedést várunk a következő 24 hónapban. Ennek érdekében vásároltuk meg a mexikói Anzix S.A. 100 százalékos tulajdonát, amely ezentúl a régió értékesítési, szolgáltatási és marketing központjaként fog működni - közlte az alelnök.
Régión belül a Graphisoft fontos regionális piacainak számító Chile, Peru és Kolumbia jelentős GDP növekedést produkál, amellyel párhuzamosan folyamatosan erősödik az építőipar is. Az épületinformációs modellezés (building information modeling - BIM) penetrációja az egész közép és dél-amerikai subkontinensen belül Mexikóban a legmagasabb. A cég ezért választotta a spanyol nyelvű közép- és dél-amerikai országokban folytatott tevékenységének központjául az új mexikói leányvállalatot.
A Graphisoft az Egyesült Államokban, Mexikóban, Németországban, Nagy-Britanniában, Spanyolországban, Japánban és Hong Kongban rendelkezik leányvállalattal, értékesítési hálózata a világ több mint 100 országára terjed ki. A központja Budapesten van, 2007 óta a német Nemetschek-csoport tagja. A vállalat bevételeinek 98 százalékát magyar szellemi termékek exportjával éri el.
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Elfogyott a türelem: Karácsony hangosbemondókon üzen a kormánynak
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni