A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata szerint a Nagy-Britanniában bejegyzett The Hut.com Limited tisztességtelen módon, a fogyasztókat megtévesztve forgalmazta MyProtein márkájú étrend-kiegészítőit (elsősorban fehérjéket) és ruházati termékeit.
A cég ugyanis az eljárás során nem tudta igazolni, hogy korábban valaha is alkalmazta az e-DM leveleiben és a magyar honlapján akciósként feltüntetett termékek eredeti, azaz magasabb összegű árait.
Emellett jogsértőnek bizonyultak azok a vásárlásra sürgető üzenetek is ("Kiárusítás"; "Utolsó lehetőség"; "Gyorsan fogynak a készletek"), amelyek azt a látszatot keltették a fogyasztókban, hogy a "kedvezményes" árak csak korlátozott ideig érvényesek.
A versenyhatóság 100 millió forintos bírságot szabott ki a vállalkozásra és eltiltotta a jogsértő magatartás folytatásától, valamint az eltiltás betartásának igazolására kötelezte a céget - olvasható a hivatal közleményében.
Legolvasottabb
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Népszerű teát hívott vissza a fogyasztóvédelem
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Hiába a bankok tiltakozása, megduplázzák az ingyenes készpénzfelvételi limitet
Megvan a dátum: ekkor utalhatják a 13. és 14. havi nyugdíjat
Valami történt: Washingtonba rendelték az ukránokat
Már nem kell vesződni a sörösdobozokkal a Penny-ben
Óriási fordulat a Liszt Ferenc reptéren: két szolgáltató csap le a taxis jogokra