Egy éven keresztül a Cinema City mozijaiban sört is árusítanak majd a büfék: a Stella Artois alkoholos és alkoholmentes változatban, illetve a Borsodi Friss márkák alkoholmentes termékei lesznek kaphatók. Az együttműködés, illetve az ehhez kapcsolódó mozis kampány a lánc reklámértékesítő cége, a New Age Advertising koordinálásával jött létre - írja a Kreatív.
"Ez egy kiváló lehetőség, hogy a Borsodi Sörgyár termékeit tovább népszerűsítsük. A Cinema City mozik Budapesten túl 13 megyeszékhelyen vannak jelen, így egy számunkra új értékesítési hálózattal bővült a piaci lefedettségünk, elérve a szórakozni vágyó moziközönséget" - nyilatkozta Peresztegi Ágnes, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója az együttműködés kapcsán.
Kapcsolódó
Legolvasottabb
Borzalmas felfedezés a Wagner-csoport bányájában: rengeteg holttestre bukkantak az aranyásók
Magyar Péter belengette: információja van arról, hogy zsarolják a köztársasági elnököt
Krónikus spirál: ez a három betegség durván megrövidíti az életét
Meghátrált a kormány, mégis feltétel nélkül fizet Budapestnek
Betelt a pohár: Putyinék ki akarják vizsgálni a Call of Duty oroszellenességét
A napelem már nem elég: milliókat ad a kormány házi akkumulátorra
Meglepő fordulat Brüsszelben: megkapták a várva várt engedményt az autósok
Most lenne csak igazán balhés az ukrán elnökválasztás – mégis egyvalaki nyerne magabiztosan
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás