Hickey felelt a pilóták beosztásáért, az ő feladata alapesetben is kiemelten fontos, de a Ryanair mostani helyzetében pedig kulcsfontosságú. A pilóták tömegesen hagyják ott a társaságot, az utóbbi egy évben 4700-ból hétszázan mondtak fel - írja a lap.
Ráadásul a The Guardian szeptember második felében azt írta, hogy a cégnél maradó pilóták munkalassítást terveznek, miután a vezetőség nem válaszolt kéréseikre, amelyek a munkakörülményeiket érintették.
A Ryanair szeptemberben teljesen váratlanul jelentette be, hogy azonnali hatállyal napi 40-50 járatát törli október végéig, ami körülbelül kétezer járat kiesését jelenti. A háttérben az áll, hogy az áprilistól márciusig terjedő év szerint engedték a szabadságolást, 2018-tól kezdve azonban a naptári év szerint kell alakítani a szabadságolási rendszert. Ennek következményeként a pilótáknak és légiutas-kísérőknek idén december végéig ki kell venniük a szabadságukat. Michael O'Leary korábban elismerte, hogy elszúrták a szabadságok kiadását.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Nagy karácsonyi bevásárlói kisokos: megmutatjuk, hol mit érdemes megvenni
Putyin már tudja, hogyan lehet akkora béke, amekkora még sohasem volt
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Ilyen sem volt még, norovírus után nyomoz a rendőrség