Sabján Johanna a posztjában azt írta, az online felület jobban passzol az olvasók életviteléhez. A döntés nem csak a magyar Cosmopolitant érinti, több országban is megszüntetnik a lapok kinyomtatását, és csak az online felületre koncentrálnak.
A főszerkesztő posztja szerint a Cosmopolitan naponta 200 ezer látogatót vonz, a hagyományos tartalmak mellett podcastokkal és jógaórákkal is csalogatják az olvasókat - olvasható a Kreatívon.
A Cosmopolitan a Central Médiacsoport Zrt. kiadványa.
Legolvasottabb
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat - mikor jön itt is a háború?
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Összeomlás szélén egy kulcságazat: 63 ezer munkahely forog kockán
21 Kutatóközpont: Mindent felforgat a Szőlő utcai ügy
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Csalókat csalt csapdába a nyugdíjas férfi
Megvan a NASA legújabb vezetője, el sem hiszi, honnan jött
Hihetetlen előrejelzést adtak ki a vírusokról