A gyártók tartanak attól, hogy újabb gyártókapacitások jönnek létre, miközben a jelenlegi gyártóhelyek is alig kapnak hazai megrendelést.
Vincze-Pap Sándor, a Magyar Buszgyártók Szövetségének (Mabusz) elnöke a lapnak elmondta, hogy a magyar járműipar szereplőivel nem egyeztettek a Rába részvények megvásárlásáról. Ha megkérdezték volna őket, akkor nem a járműgyártó-kapacitások növelésére, hanem a közlekedési vállalatok járműbeszerzéséseire fordították volna az adófizetők pénzét - tette hozzá.
Arra a kérdésre, hogy a Rába lehetne-e a tervek szerint januárban felálló Nemzeti Közlekedési Holding járműgyártó tagja, a Mabusz elnöke úgy reagált: elvben lehetséges, azonban jelentős befektetést igénylő megoldás lenne.
Azt a Mabusz is támogatja, hogy magyar gyártmányú járműveket vásároljanak, annak azonban nem örülnének, ha csak egyetlen cégtől.
Legolvasottabb
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Ha akarták volna, a magyar drogmilliárdosok simán kifizethették volna a havi nyugdíjakat - mikor jön itt is a háború?
Kezd beütni a baj, látogatási korlátozást rendeltek el egy magyar kórházban
Komolyan megsérült Fico különgépe, amely Brüsszelbe szállította a szlovák kormányfőt
Perceken múlt az újabb merénylet? Jelöletlen rendőrautók gázolták el a Bondi Beachre tartó férfiakat – Videó
Vége a jó időknek? Látványosan esik az állampapírok hozama
Rövid határidőn belül fontos döntést kell hozniuk a fiataloknak
A hivatal szerint tízezrek, a valóságban százezrek hagyják el az országot
Az Iránytű Intézet szerint kormányváltó a hangulat Magyarországon