A felújítás során új kopó- és kötőrétegeket építettek be, a gyengébb teherbírású szakaszokon pedig teljes pályaszerkezet-cserét hajtottak végre. A Kepés-Lesvári-csatorna felett átvezető, 1952-ben épült hidat teljesen elbontották és új vasbeton hidat építettek, valamint felújították a belterületi szakaszon található négy buszöbölpárt - mondta Szilvai József Attila, a Magyar Közút Nonprofit Zrt. vezérigazgatója.
Ez év végéig mintegy 960 kilométernyi mellékút teljes körű felújítása valósult meg külső kivitelezők bevonásával.
Az utolsó komolyabb útfelújítás 35 éve történt ezen a szakaszon, amely egyrészt Rábapatona és Koroncó összeköttetését biztosítja a 85-ös úttal, másrészt elkerülő útként szolgál Rábaköz és Sokoróalja között, összekötve a 85-ös és 83-as utat - mondta Molnár Nagy Béla, a háromezer lakosú Rábapatona független polgármestere.
Gazdasági hírek azonnal, egy érintéssel
Töltse le az Economx app-ot, hogy mindig időben értesülhessen a gazdasági és pénzügyi világ eseményeiről!
Kérjen értesítést a legfontosabb hírekről!
Legolvasottabb

Újabb szigor jön az egészségügyben

Ijesztő dolgot találtak a Covid-oltásokban, a szomszédban már nem kérnek belőle

Trump többször feltette a kérdést Orbánnak: „Viktor, mikor léptek már ki az Európai Unióból?”

Nem fogja elhinni, hogy kiknek adta Ferenc pápa az utolsó vagyonát

Kamatugrás: közel 8 százalékra vált az egyik legnépszerűbb állampapír

Nem maradt választásunk: elbuktuk az eurószázmilliókat

Sosem lesz vége: már kétmillió forintos négyzetméterárnál tartanak az új lakások
Megbénul az egész város: Ferenc pápa temetése mindent felborít

Erdő Péter megvalósíthatja a több száz éves magyar álmot, mutatjuk a legfrissebb számokat
