Vissza kell fizetni a 4-es metró támogatásából egy részt, ha nem nem dugódíj, ám a finanszírozási szerződés értelmében az államnak kell a költségek 79 százalékát állnia. A lapnak ugyanakkor Tarlós azt is elmondta: ragaszkodik ahhoz, hogy a 21 százalékot is az állam fizesse, mivel a jogszabály gátolja egy szerződési feltétel betartását.
A főpolgármester beszélt a 3-as metró szerelvényeinek felújításáról is, amelyre 60 milliárdos hitelt kellett felvenni. A fővárosnak infrastrukturális fejlesztésekre van egy 92 milliárd forintos hitele az EIB-nél, és ezzel elérte a város a hitelképességének határát. A 3-as metró felújítását tehát Budapest nem képes önállóan hitelből megoldani.
A Ligettel kapcsolatban közölte, hogy ha mindenki a kicsit avítt fához láncolási módszereket követné, akkor semmi nem épült volna, nem lenne Széchenyi-fürdő, nem lenne Gundel étterem, Műjégpálya, vagy Vajdahunyad vára sem. "Nem értek egyet azzal, hogy egyszerűen szeméthegyek közé letáboroznak emberek a beruházást akadályozni. Attól tartok, hogy ez a Római-part estében is megismétlődhet. De most előre bejelentem, ha majd ott hátráltatják a beruházást, és jön egy nagy árvíz, az összes károsultat a tiltakozókhoz fogom küldeni. El kell dönteni: 500 fa fontosabb, vagy 55 ezer ember biztonsága".
Legolvasottabb
Éjszakai riadó a NATO-határon: orosz gépek emelkedtek a levegőbe, ez okozta a pánikot
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra
Már készítik elő a kormányrendeletet: így változik a pedagógusok bére
Árpád fejedelem útja: 88 km/h-s gyorshajtót is rögzítettek a traffiboxok
Lesújtó hír jött: 60 ezres nyugdíjra is alig számíthat, aki így adózik
Kötelező herevizsgálat, háborús jövőkép: történelmi döntés a hadsereg bővítéséről
Sürgős riasztás Csernobilból: a dróncsapás után meggyengült a sugárzás elleni védelem
Nincstelenül halt meg az egyik leggazdagabb magyar
Hol az örvény vége? Becsődölt egy újabb autóipari beszállító