A Napi Gazdaság csütörtöki számának cikke
Ez a tendencia továbbra is változatlan, és mivel a hazai minőségi használtautó-kínálat továbbra sem javul a kitolódott autócserék miatt, idén év elején is jelentős mennyiségű gépkocsi érkezik hazánkba külföldről.
Kapcsolódó
A Porsche Hungaria országos márkakereskedői hálózatának szerviztapasztalatai alapján a magyar vásárlók körében a legkedveltebb piac Németország, Olaszország és Belgium. A jó ár−érték arányú kocsik miatt innen vásárolják a legtöbb autót a hazai érdeklődők. Megfigyelhető, hogy külföldről szívesen hoznak be törött gépjárművet is a vásárlók, a kinti szervizdíjak ugyanis olyan magasak, hogy az autótulajdonosok akár kisebb hiba esetén is eltekintenek a sérült autók javításától.
Az esztétikailag hibás járművek mellett a korosabb autók is kedveltek, a tavaly behozott négykerekűek átlagéletkora 8,2 év volt. Az adatok azt mutatják, hogy a fiatal, 3-4 éves minőségi autók mellett nagy mennyiségű 14 évesnél idősebb gépkocsi érkezett hazánkba, így az import csak minimálisan csökkentette a magyar állomány átlagéletkorát.
Legolvasottabb
Nyakunkon a kór, amitől mindenki félt, már a magyarok közt is elszabadult az új influenza
Még két orvos sincs, aki állná a sarat a Szent Imre Kórház sürgősségi osztályán
Orbán Viktor ennek nem fog örülni: ekkor csatlakozhat Ukrajna az Európai Unióhoz
Egyre többen nem kérnek a céges karácsonyi bulikból
Nekimentek az oroszok a belga banknak, bekövetkezhet a legrosszabb
Gyanús lett a sok nyugtamegszakítás, máris ott termett a NAV
Sokk Európában: biztonsági kockázatnak minősítette Dánia az Egyesült Államokat
Trump szerint mocskos és kegyetlen az EU – kiderült, mi áll a háttérben
Ipari sokk Magyarországon: már a kormányváltás is szóba került a friss adatok után