Egy saját márkás és egy ismert márkás kakaós ital harcát mutatja be friss posztjában a Mindenár.hu. Az élelmiszerár-összehasonlító szakportál szerint a Lidlben lényegében a boltlánc saját márkás kakaós italának több mint a duplájába került a polcon a szomszédjában lévő Mizo-termék. Előbbi ugyanis 109 forint, utóbbi azonban 239 forint.
Az persze előfordulhat, hogy egy saját és egy ismert márkás termék között különbség van, ebben az esetben azonban szinte teljesen ugyanaz a termék. Mindkettő 1,4 százalékos zsír-, illetve 51 százalék tejtartalmú, emellett a gyártó is ugyanaz. A diszkontlánc terméke ráadásul 0,5 literes, a Mizóé csak 0,45 literes. A literre vetített ár a saját márkás kakaós italnál 218 forint, a másiknál 531 forint.
Legolvasottabb
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Megígérte, és be is tartotta, kegyetlen bosszút állt Donald Trump
Reklámozni kell a sírhelyeket, annyira nem kell senkinek
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Égő lakásból mentettek ki három embert a rendőrök
Betelt a pohár Pintér Sándornál: elvehetik az oltástagadó szülők gyerekeit?!
Kinyílt az Epstein-mappa, sokan akarnak most a föld alá bújni
Orbán Viktor: Mi nem gyorsítópályát keresünk a háborúba, hanem kijáratot a békéhez