A lap a Központi Statisztikai Hivatal budapesti bevásárlóközpontokra fókuszáló tanulmánya alapján megállapítja, hogy egyelőre éppen a jövőben fontos korosztályok képviselőinek többsége hiányzik a plázákból: Magyarországon az 55 év felettiek 63 százaléka sohasem vásárol bevásárlóközpontban, de a 14 év felettiek 39 százaléka sem, ami csaknem a kétszerese az EU- ban mért aránynak.
Már 2014-ben a nyugdíjasok adták a magyarországi háztartások 31 százalékát a KSH közlése szerint, az egy főre jutó személyes célú kiadásaik előtte is meghaladták az országos átlagot, fogyasztási szerkezetük pedig markánsan eltért az országos átlagtól.
A legnagyobb az eltérés az egészséggel kapcsolatos kiadásokban, de például lakberendezésre, élelmiszerre, élvezeti szerekre is szignifikánsan többet költenek a fiataloknál, és közösségi élménynek tekintik a vásárlást - írta a Világgazdaság alapján az MTI. (Megrendítő számok a magyar nyugdíjakról - ezt sokan sérelmezik.)
Legolvasottabb
Cicások figyelem: brutális szigor jön, teljesen megváltozik az állattartás
Sokak rémálma válhat valóra: minden jel arra mutat, hogy a legrosszabbra kell készülnünk
Hiába az ismerős szám, már ezt is lenyúlták a csalók: mostantól ez az SMS lehet a legkockázatosabb
Titokzatos karácsonyi csomagok érkeznek a nyugdíjasokhoz: már el is kezdődött a kézbesítés
Kiderült, miért ilyen drágák az élelmiszerek: a számok egy sokkoló valóságra mutatnak rá
Az évtized üzlete volt, ha ilyen autót vett - sok magyar örülhet, hogy bevállalta az egykor lenézett márkát
Senki sem számított erre: rendkívül agresszív ragadozók jelentek meg a Balatonban
Megtörtént, amire mindenki várt: nagy bejelentést tett a Revolut
A szomszédban már készülnek a teljes összeomlásra