Értékben 4,6 százalékkal nőtt a magyarországi élelmiszer-kiskereskedelem forgalma az idei első negyedévben éves bázison. Ez a harmadik legmagasabb mutató a vizsgált huszonegy európai ország rangsorában, Törökország (9,7 százalék) és Lengyelország (4,8 százalék) után.
A mennyiségi eladások 1,3 százalékkal nőttek. A pozitív trend mögött az áll a Nielsen szerint, hogy a magyar fogyasztóknak több szabadon elkölthető jövedelme van.
Ez már a nyolcadik egymás után következő negyedév, amikor Európában dobogós helyet foglal el Magyarország.
Legolvasottabb
„Segítünk kifizetni” – Orbán legérzékenyebb pontjára tapintott az észt elnök
Váratlan fordulat a bankszámláknál, minden lakossági ügyfelet érint
Családi megbetegedéseket is okozhatnak a házi készítésű finomságok
Bepöccentek az oroszok, irgalmatlan pénzt követelnek Európától
Még a kockázatos besorolású betegek sem jutnak hozzá most ehhez a gyógyszerhez
Újabb alapvető élelmiszer árát csökkenti a Lidl
Meglepetés a piacon: a paneleket verik a családi házak
Magyarok is veszélyben: újabb erőszakhullámra, téli terrortámadásokra figyelmeztetnek
Riadót fújtak: vészesen zsugorodik az ország legnagyobb édesvízi tavának vízszintje