A személyi sérüléses közlekedési balesetek száma 16 331-ről 16 506-ra emelkedett tavaly, a halálos balesetek száma viszont 585-ről 556-ra csökkent. 2015-höz képest tehát 175-tel több súlyos baleset volt, azonban 29-cel kevesebb halálos - derült ki a friss statisztikákból.
Az elmúlt évtized adatait nézve azt látjuk, hogy 2007 és 2012 között évről évre folyamatosan csökkent a halálos és a sérüléssel járó balesetek száma, ám négy éve megtört a kedvező trend. 2013-tól ismét egyre több és több tragédia történt az útjainkon, mindkét balesettípusból egyre több volt - írja a portál.
Beüzemelésekor a VÉDA melletti érvként gyakran elhangzott, hogy a készülékek valójában nem csupán sebességet mérő traffipaxok, hiszen a gyorshajtás mellett féltucat egyéb szabálysértést is képesek rögzíteni. Ez a tulajdonsága nyilván növelte a vele szembeni elvárásokat, hiszen - mint mondták - figyeli és bünteti a záróvonal átlépését, a közlekedési lámpák és a vasúti átjáró lámpájának a pirosán való áthajtást, a kötelező haladási irány megszegését, az autópálya leállósávjának és a buszsáv a használatát, vagy a biztonsági öv nélküli közlekedést.
Legolvasottabb
Nekimentek az ukránok az orosz "árnyékflottának"
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Milliókat buktak azok, akik nem így vették meg a lakásukat
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Durva számokat közölt a Wolt – akadt, aki félszáz pizzát és spagettit rendelt
Itt az újabb balatoni jégpálya
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél