Kukely Márton, a MÁV egykori vezérigazgatója, a CER Holding első embere a rendszerváltás utáni vasúti korszak meghatározó alakja volt - olvasható az iho.hu portálon.
A volt MÁV-vezér a középiskolai érettségi után MÁV ösztöndíjjal tanult a Moszkvai Vasútmérnöki Egyetem Biztosítóberendezési és Távközlési Karán, ahol 1980-ban szerzett diplomát. A magyar vasúton Záhonyban kezdett mérnök-gyakornokként. Vezérigazgatói megbízását 1999. május 26-én vehette át.
Vezérigazgatóságának első évében zajlott a Budapest-Szob fővonal felújítása, zöld utat kapott a magyar-szlovén vasútvonal megépítése. Átadták a Rákospalota-Újpest-Veresegyház-Vácrátót vasút 31 kilométeres villamosítását, továbbá megkezdődött a záhonyi átrakókörzet rekonstrukciójának első üteme. A 2000-2001-ben, a folytatódó beruházások keretében átadták a villamosított Székesfehérvár-Celldömölk vonalszakaszt, 2000. július 14-én felavatták a Magyar Vasúttörténeti Parkot.
Pozíciójából új, MSZP-SZDSZ koalíciós kormány szakminisztere 2002. július 15-én mentette fel tisztségéből, helyére Mándoki Zoltánt nevezve ki.
A volt MÁV vezér 2004-től az MMV magánvasút vezérigazgatója, 2006-tól a CER vezérigazgató-helyettese, majd vezérigazgatója, 2015-től a CER Cargo Holding SE vezérigazgatója.
Legolvasottabb
Olyan ajándékot kapnak a One ügyfelei, amire nem is számítottak
Jó hír jött a kisnyugdíjasoknak, emelkedhet a pénzük
Rendkívüli bejelentés: Leó pápa a Vatikánba hívatta a bíborosokat
Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárdért megy a játék a következő 11 napban
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Eltűnik egy fontos jelzés a szupermarketekből, nem árt résen lenni
Durva üzenet a mosógépen, visszavitték az utcán hagyott meglepetést
Elfogyott a türelem: Karácsony hangosbemondókon üzen a kormánynak
Trump bizalmasa alkoholista személyiségnek tartja a főnökét, az elnök elismeri