Tarpataki Tamás agrárpiacért felelős helyettes államtitkár az MTI szerint azt mondta: a koronavírus-járvány rávilágított arra, hogy mennyire fontos mindannyiunk számára, hogy folyamatosan rendelkezésre álljon elégséges mennyiségű, megbízható és jó minőségű élelmiszer.
Az adatok azt mutatják, hogy a fogyasztók bizalma stabil a hazai sertéshús iránt, amely fontos szerepet játszik a termelés és a forgalmazás szintjének fenntartásában. Az államtitkár szerint fontos, hogy ezt a bizalmat fenntartsák és tovább növeljék. Ezért az ágazat szereplőinek támogatásán felül az agrártárca az AMC megvalósításában minden évben marketing kampányokat is támogat a sertéságazatban.
Kapcsolódó
Legolvasottabb
Megint a románok tettek keresztbe: füstbe ment az MVM Csoport biznisze
Visszanyalt a fagyi: újabb devizahiteles nyert pert, megkopasztja a bankot a győztes ügyfél
Történelmi döntés: vényírási jogosultságot kapnak a gyógyszerészek, már régóta vártak erre
Orbán Viktor a brüsszeli csúcs után: Vétójog nélkül nincs értelme, hogy az unióban legyünk
Napirendre került: tarthatatlan a 28 500 forintos minimálnyugdíj, ennyiből nem lehet megélni
Személyi következménye lett a kitudódott vezetői fizetéseknek a HUN-REN-nél
Látványos fotók: így áll most az M1-es autópálya újjáépítése
Újraírták a magyar rákstatisztikát, de még mindig szörnyen rosszak az adatok
Anyáznak, amihez jó képet kell vágni: a teljes futárszektor súlyos válságban van